Ja detta blir väl den  första natten på 7 månader för idag är det exakt 7 månader sen  min son föddes, jag kan verkligen inte komma till ro och det går bara inte att sluta mina blå och sova.
 
Det väller in tankar så fort jag stänger igen mina ögon det bara flashar bilder i skallen på mig.
Jag tänker på min syster och allt jobbigt som händer i hennes liv just nu och allt hon måste ta tag i själv, jag vill vara där hos henne stödja henne och bara hålla om henne, eller bara ta hennes smärta och allt somgör att hon mår dåligt och ha dem inom mig så hon slipper så hon  får må bra och kunna andas ut, men  tyvärr är ju inte det  möjligt. jag hoppas allt löser sig för henne och att hennes lille Dixie blir bra igen <3
 
En annan sak är ju mammledigheten, jag vill inte börja jobba igen samtidigt som jag vill det  för pengarnas skull, men det svider lixom i hjärtat att inte få vara med min son hela dagen. Jag började tänka på det  där med att skaffa en hobby eller lite egentid för expelvis lite träning för sig själv, men så börjar man ju  tänka det att ja men om jag jobbar å sen  ska typ TRÄNA när ska jag då hinna med min son och mina hundar??!
BANG..... som en blixt rakt i hjärtat , näääää så vill jag ju inte ha det, men hur faaaaen ska man hinna med allt då ?  uscha jäkla skit att man  alltid måste tänka så mkt och känna så himla mycket då liksom.
 
Men jag vet ju att jag  måste kunna försörja oss och jag vill kunna köpa fina saker till min son och jag vill kunna göra roliga saker tillsammans med familjen kompisar osv.
 
Sen tänker jag även mycket på hur man var när man  var yngre och hur man hade det då till skillnaden från nu och jag  tänker också hur mycket jag känner att jag inte har gjort som jag hade velat. Jag  tänker också på hur fasen livet tar sina vändningar åt ett specifikt håll och hur man väljer sin egna väg eller hur man egentligen inte alls gör det men man  bara följer med och sen blir det som det blir ?!
ja livet är allt väldigt konstigt.
 
och inte nog där klart fan att när man skaffat barn så börjar man höra om Ebola som sprider skräck i världen och smittar som bara satan, IS om hur dem tar över städer och byar och att tydligen hade mannen som sprängde sig själv i luften i Stockholm 2010 hade koppling till IS. Sånt där skrämmer skiten ur mig,
 
Känns ju helt nervit nu när man skaffat en bebis och blivit mamma och allt å så händer dethär!!!!
Jag som redan innan detta har  massa probl med att skiljas från varnadra  och döda ångest  , och så får man  höra om allt detta klart man blir psyko i skallen  ännu mer.... pjuhhh som sagt varför kan man inte bara stänga av ibland och bara vara?
 
Och det slutar ju inte där heller, just för tillfället är jag helt besatt utav hur jäkla irriterad jag är över hurjag ser ut , mitt ansikte känns konstigt och jag får inte ens till det  med smink, min mage är stor så det ser ut somjag är gravid i  v 18-20 någonting , min rumpa har  försvunnit och bara blivit platt efter graviditeten, jag drömmer om att ha en fin platt mage allså pårikigt jag drömmer tillomed om att jag  är smal.
Jag stör mig något fruktansväääääärt mycket på mina bröst dem är såstora och så himla mycket ivägen för allt, man kaninte ha vilka kläder man vill , man ser ut att ha två hängpåsar på bröstkorgen/magen  det är tungt och obekvämt samt att jag  funderar på op för att jag verligen inte trivs med mina bröst , men då kommer man  till att  vill man då ha ett barn till vilket man kanske vill trotts all skit med ebola och IS mm så kan det ju bli problem med ammningen om man  gör en  förminskning och då kanske man  borde vänta, sen får man så himla fula stora är av  bröstförminskringen,ja det  finns mycket att  tänka igenom innan man  gör detta menjag  antar att det är det som  gör att man har ont i ryggen axlarna sover illa när man ligger på magen, blir varm under bysten mycket vidrigt måste jag säga uschaaaa ja det är nog det som är en av de värsta man blir så varm.
 
Mycket är det att tänka över innan manbestämmer sig  över vad man ska göra.
...........
 
jo men vars  ni hör själva , en stor anledning varför jag inte kommer till ro, ojj glömde jo kollade ju efter motionsband på blocket med för  jag tänkte kanske man kan  göra träning hemma  g ner i vikt samt kunna träffa eller iaf se min son medans jag  går eller springer på bandet hahahahhahahahaha INSANE!!!!
 
NÄ får bli lite tv och invänta när grabben ska vakna för mer mat, SEN KANSKE jag kan sova vem vet.
 
Detta här iaf inte hänt sen jag va i  9 onde månaden och inte kunde sova pga magen.
 
puss och hej från mig

Kommentera

Publiceras ej