Herregud va fort tiden går, igår den 23 april va det 1 månad sen Ace tittade ut i vår värld. Han har tyvärr haft oturen att dras med kvällskolik och ja det har varit påfrestande för oss här hemma lite smågnabb har det blivit då tröttheten själv satt sina spår, och som jag säger innan jag va gravid och utan bebis var jag ingen trevlig person utan sömn och är inte det nu heller. Men jag har mer tålamod eftersom jag kan ju inte vara sur eller vressig mot något så underbart och sött, menar i te så att han valt att ha ont i magen mitt lilla hjärta.
 
Känns fortfarande lite konstig att säga att man är en mamma, men även det börjar sjunka in mer och mer, hehe. 
 
Har flyttat till hus  och har bott här sen jag kom ut från BB den 25 mars.  Vi trivs bra och har gott om utrymme emot vad vi hade i lägenheten. Dock har vi inte skaffat internet här än så därför jag inte uppdaterar här så mkt tycker fortfarande det är jobbigt att göra allt via mobilen, men blir att vänta lite med internet då man här ute får slöare internet och nästan de dubbla i kostnad.  Måste bo in oss lite innan det får tillkomma. 
 
Hepp nepp ska ut å se vad the man har för sig som håller på att laga en gräsklippare som stått hos min pappa i några år som Alex trodde han kunde laga. 
 
 
Hörs en annan dag! 
 
Han har lärt sig räka ut tungan efter massa övning med pappi. 
 
Ace's fossingar efter 23 dagar .
 
Storebröderna med lilleplutt.
 
 
Moster & Victor på besök på påsken
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej