I söndags den 23/3.-2014 födes min älskade son, han har fått coolaste namnet Ace och är helt perfekt. 
 
Det är som att bli nyförälskad på nytt 💞
 
Kl 16.00 åkte vi in då jag redan hade hunnit gråta två gånger den dagen av värkarna jag fått. Kände mig verkligen kry den dagen men kunde aldrig tro att det va den dagen vår lille Ace skulle komma.  Så från kl 16.00 då vi satt foten på BB till kl var 23.00 så kom vår älskade lille son😂😄😅☺😊😇
 
Jag tog epuidralen, och så som alla tjatat om att den ska göra ont, men varför?!, kändes ju knappt. Lustgas till max va det iallafall och sen fick värmedynor till rygg och mage som var till otroligt stor hjälp. Bedövnings spray och nån salva som man fick nere vid vaginan innan självaste bebben tittade ut + att barnmorskan använde sig av varmt papper som hon höll emot gjorde susen för musen kan jag säga.  När sj huvudet skulle ut gjorde det som ondast men sj kroppen bara svischade ut och poff så var smärtan över för denna stund. Sen kom de där jäkla styngen som gjort ont i 10 dagar nu då det är så pass många dagar som passerat sen han kom ut redan. Blev sydd invändigt då han valde att komma ut med handen i ansiktet haha..... (tack för den!!!! )
Så det har ju varit något som fortfarande gör ont och svårt för mig att sitta eller resa mig upp osv. Och att kissa är mindre skoj då det nästan känns som nör det va dax att föda då det där hemska trycket neråt känns. 
 
Men men ska inte klaga har fått världens vackrast pojk och han är värld varje värk och smärta jag har. 
 
Vi har även flyttat till hus nu så känns bra med den stora ytan vi nu har ist för 80 kvm. 
 
 
Allt för mig för denna gången, kanske blir mer sällan har inte internet här ute än utan vi väntar lite med det och använder oss av mobilerna ett tag till. 
 
Puss och kram S

Kommentera

Publiceras ej