Jag är tydligen väldigt känslig än. Igår fattade jag att en vän som jag haft god kontakt med de senaste året var sur på mig. Och helt ärligt blev jag otroligt ledsen för jag har inte alls med flit inte hört av mig utan det har verkligen varit sååååå mkt den senaste månaden och många sömnlösa nätter som gjort att hjärncellerna inte funkar som de ska. Först nu som det känns som jag kommit in i mamma rollen mer och att allt inte känns så jobbigt, fast än att nätterna fortfarande är otroligt krävande. 
 
Självklart har alla rätten att utrycka hur dem känner och är bara glad över att få sanningen rakt ut sådär, men fast än det blev jag väldigt ledsen och har inte kunnat sluta tänka på hur fel det blivit. Menar ja kunde ju iaf skickat ett sms lite då och då. Men inte ens det har jag hunnit med men tankarna har funnits där i varjefall , längre än så har det inte blivit. 
 
 
 
 
 
 
Älskar min son och mina djur över allt annat fast än hur jobbiga dem är så är dem värda varje sekund. Dem gör livet roligare och underbarare att leva 💙

Kommentera

Publiceras ej